Thursday, February 5, 2009

don't look back in anger.

cyberjaya - subang jaya - pj - hartamas.

penat. hah.


mari refer post 'konspirasi gadis curiga'.

yes. mesti la aku ingat. time tu kita lepak johnnys ou (kita ponteng kelas ke apa?)
lepas pada hari tu aku rasa sangat indah macam hari2 ade rainbow dan malam lak ade shooting stars.
..dan aku heret kau pegi tengok uniten cup la, ragbi la, jammfest la. thanks babe sebab teman aku.
tapi setahun je aku sempat kawan dengan dia.
ingat lagi tak lagu 'don't look back in anger by oasis'?
aku play lagu oasis kat playlist aku sambil tulis post ni.


mesti la aku sayang side kick aku.

..last skali, ingat lagi tak gamba yang penah aku conteng kat whiteboard kau? :)

1984 - 2007.

al-fatihah.


4 comments:

  1. sigh.everything happens for a reason.may Allah swt bless arwah (and u too) with peace & happiness inshaAllah; al-fatihah.

    ReplyDelete
  2. aku ingat semua! and yes, everything happens for a reason. betulX5 (nada upin & ipin)

    ReplyDelete
  3. hehe ingat pun. rindu gila sue. rindu nak excited tak kisah benda tu small matter je.hehe

    ReplyDelete